Garantujeme vždy bezpečný nákup

Neinvazivní měření stavu vašeho zdraví magneticko–rezonančním analyzátorem Quantum YK3 + poradenství (40 min)

Předcházením zdravotních potíží, neboli prevencí, si můžeme ušetřit krušné chvilky v nemocnicích, či doma pod peřinou. Pomocí analýzy na magneticko-rezonančním přístroji se dozvíte, jaká zdravotní rizika máte a co je hlavní, jak jim předejít!

sleva -58%
Původně: 700 Kč
27 zákazníků
Skončeno: 01.07.2017 23:59
O slevě:
  • Neinvazivní měření zdraví magneticko-rezonančním analyzátorem YK3
  • Prevence je vždy lepší, než již vzniklý zdravotní problém!
  • Přístroj vyšetří 34 segmentů lidského těla
  • Zjistí až 270 parametrů: např. krevní tuk, vitamíny, funkce jater či ledvin
  • Analyzátor je komplexní, praktický a jednoduchý
  • Celková délka: 40 minut
  • Po analýze získáte rady, jak si zlepšit kondici a doplnit nedostatek prvků!
  • Pečujte o své zdraví
  • Nedaleko metra Českomoravská
  • Možnost parkování v OC Harfa
  • Platnost voucheru do konce června!
  • Počet voucherů na osobu není omezen
Podmínky:
  • Platnost voucheru
    od dnes do 30.6.2017
  • Návštěvu rezervujte min. 24 hodin
    předem na tel. +420 732 756 379
  • Při rezervaci uveďte číslo voucheru
  • Počet voucherů na osobu
    není omezený
  • Rezervaci je možné zrušit nejpozdějí 24 hodin před návštěvou
  • Nutné přinést s sebou vytištěný voucher

Kde uplatnit

Mgr. Lada Kuběnková (Studio Regenerace)
náměstí Osvoboditelů 1364, 153 00 Praha 5
, 15300

http://
studioregenerace@email.cz
Tel: +420 732 756 379

Cítíte se unavení nebo jste často nemocní?

Nebo se dokonce obáváte horších zdravotních potíží?

Necítíte se ve své kůži? Navštivte Studio Regenerace a nechte se vyšetřit přístrojem Quantum, který analyzuje až 34 segmentů lidského těla. Zjistíte například funkčnost ledvin a jater, stav kostí atd. Na základě vyšetření vás ještě čeká poradenství, jak nejlépe naložit s výsledky. Celé vyšetření s konzultací trvá 40 minut. Tak málo stačí k předejití vážných zdravotních problémů. Prevence se vždy vyplácí!

Quantum magneticko-rezonanční analyzátor YK3

Quantum magnetickou-rezonanční analyzátor představuje špičku mezi high-tech inovačními projekty medicíny, Bio-informatiky, elektrotechniky a jinými vědami. Při použití kvantové medicíny jako teoretického základu, využívá pokročilého elektronické vybavení pro sběr slabého magnetického pole lidských buněk pro vědeckou analýzu, čímž analyzuje a určuje testované osobě její zdravotní stav a hlavní problémy a předkládá standardní preventivní doporučení. Quantum YK3 je individualizovaný rádce při konzultacích o zdravotní péči celého těla. Jeho výhodou je komplexnost, neinvazivní metoda vyšetření, praktičnost, jednoduchost. Přístroj vyšetří 34 segmentů lidského těla a vyhodnotí na 268 - 274 parametrů. Např. segment = funkce ledvin, parametr=index kyseliny močové. Pomocí Quantum YK3 vám zj

100% garance spokojenosti!

Pokud nebudete se zakoupenou nabídkou spokojeni, je důležité tento problém nahlásit přímo na místě u poskytovatele slevy. My vám následně vrátíme zaplacenou částku či její část v kreditech zpět na váš účet.

podpora@slevopark.cz
Skončilo 01.07.2017 23:59
Původně: 700 Kč 27 zákazníků do konce

Máte dotaz k této nabídce? Vstoupit do diskuze Skrýt diskuzi (1 dotaz)

Vložit nový příspěvek
Pro vložení nového příspěveku se musíte přihlásit.
Jája 24.04.2017
Dobrý den, jak toto vyšetření probíhá? Jde o klasickou magnetickou rezonanci? Jsem klaustrofobik, takže z té jsem utekla a nebyla jsem schopná jí absolvovat.Pokud ne, ráda bych toto vyšetření absolvovala. Děkuji
Slevopark.cz 24.04.2017

Hezký den, Jájo, nejedná se o magnetickou rezonanci a do žédných tunelů Vás zde zavírat nebudou, takže nemusíte mít strach. Více informací a možnost nákupu naleznete zde - www.slevopark.cz/sleva/vysetreni-zdravotniho-stavu-pristrojem-quantum/1307. Děkujeme za dotaz. Přeji hezký zbytek dne. Lucie

Tato diskuze slouží výhradně k příspěvkům týkajících se aktuální slevy. Účel této diskuze je k získání potřebných informací a zodpovězení otázek týkajících se dané slevy. Své ostatní otázky či stížnosti směřujte na níže uvedené kontakty. V případě příspěvků nesouvisejících s danou slevou nebo příspěvků obsahujících vulgarismy, si Slevopark.cz vyhrazuje právo tyto nevhodné příspěvky nezveřejňovat nebo mazat.

On-line zákaznická podpora:
online chat
Máte zájem u nás inzerovat? Získáte nové zákazníky bez rizika! Více informací