Kontakty
Zeptejte se nás na cokoli
Denně pomůžeme až stovkám zákazníků, proto v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Náš ochotný tým zákaznické podpory Vám bude vždy nápomocen.
Nejčastější dotazy volajících
Dříve než nás budete kontaktovat,
podívejte se na často kladené dotazy, zda-li tam nenaleznete odpověď na svoji otázku.
-
Zaujala mě dnešní nabídka, jak ji mám koupit?
Je to jednoduché! Klikněte u nabídky na tlačítko "Koupit" a pokud má nabídka více variant, zvolte tu, kterou požadujete. Vyplňte potřebné údaje, zvolte způsob platby a proveďte platbu. Až Vám na e-mail přijde voucher, postupujte dále dle instrukcí na voucheru (jak uplatnit voucher).
-
Jak mám provést platbu?
Platby se provádí přes zabezpečenou platební bránu GoPay. Můžete zvolit různé druhy plateb – platbu kartou (voucher od nás obdržíte ihned po zaplacení), online platební tlačítko některé z podporovaných bank (voucher od nás obdržíte také ihned po zaplacení) nebo standardní bankovní převod (voucher obdržíte zpravidla do 1-3 dnů od zaplacení). Po kliknutí na „Zaplatit“ budete přesměrováni na platební bráno GoPay, kde si v horním menu zvolíte požadovanou metodu platby. Po přijetí platby na účet Slevopark.cz Vám bude automaticky zaslán voucher na e-mail uvedený v objednávce a také ho budete mít k dispozici na svém Slevopark.cz účtu.
-
Jsou platby bezpečné?
100% ano – bezpečnost plateb je na Slevopark.cz na prvním místě. Navíc máte nárok na vrácení svých peněz do 14 dnů po platbě.
-
Koupil(a) jsem si voucher, kdy ho dostanu?
To záleží na Vámi zvoleném způsobu platby. Pokud jste platili platební kartou voucher dostanete za pár minut od provedení transakce, při platbě pomocí online platebního tlačítka obdržíte voucher také za pár minu od provedení transakce nebo pokud jste zaplatili standardním bankovním převodem obdržíte voucher v rozmezí 1-3 dnů.
-
Nepřišel vám voucher?
Pokud vám na e-mail nepřišel zakoupený voucher, zkuste zkontrolovat „spam“, občas zde e-mail s voucherem uvízne nebo si voucher můžete sami stáhnout na svém Slevopark.cz účtu. Přihlaste se na Slevopark.cz a podívejte se do sekce „Můj účet“. Tady najdete vše potřebné o svých nákupech, které zde také můžete ohodnotit.
-
Co je to voucher?
Slevový poukaz s unikátním číselným kódem – voucher přijde Vám na Váš e-mail po přijetí platby na Slevopark.cz. Tento kód pak slouží k uplatnění zakoupené slevy.
-
Jakou platnost má voucher?
Platnost voucheru je vždy uvedena na samotném voucheru. Vždy se dobře podívejte, jakou platnost má Váš voucher – tyto doby platnosti jsou různé. Dejte si pozor, aby Vám zakoupená sleva nepropadla!
-
Můžu zakoupený voucher někomu darovat?
Ano! Voucher je super způsob, jak někoho obdarovat skvělou masáží nebo třeba wellness pobytem.
Kontakt pro firmy
Pokud jste přesvědčeni, že máte zajímavou službu nebo zboží, které dokáže oslovit velký počet potenciálních zákazníků a máte zájem prezentovat svoji firmu na Slevopark.cz, kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech. Náš zkušený tým slevových specialistů pro Vás připraví reklamní kampaň přímo na míru a především zcela - ZDARMA.
Garantujeme Vám nové platící zákazníky - více informací
Pro město Prahu:
Pobyty, cestování a gastronomie:
Marketing & PR:
Další info:
Kontaktní formulář
Základní údaje o společnosti
SLEVO GROUP s.r.o.
Rybná 716/24110 00 Praha 1 - Staré Město
IČ: 01782169
Bankovní spojení: 2900465224/2010
Zákaznická podpora
- Odpovíme Vám do 24 hodin
(v pracovní dny)
- Odpovíme Vám ihned během připojení
- Konec utrácení za dlouhé telefonáty
- Zanechte nám své číslo a dotaz na online chatu a my Vám zavoláme zpátky, jelikož Vám rádi šetříme peníze
- Pokud nebudete s nabídkou spokojeni, je nutné pro bezprolémové vyřízení reklamace nahlásit problém přímo u poskytovatele slevy
- Poté nás kontaktujte na
podpora@slevopark.cz a my Vám jednoduše vrátíme peníze
- Každá transakce probíhá přes zabepečenou platební bránu GoPay, která pečlivě střeží Vaše citlivé údaje