Jak to funguje

Jak Slevopark funguje?

 

  1. Každý den pro vás zveřejňujeme nové nabídky až s 90% slevou.
     
  2. V horním menu si můžete zvolit vaše město nebo si můžete zobrazit pouze ty nabídky, které vás skutečně zajímají, díky roztřídění nabídek do jednotlivých kategorií (Krása a Zdraví, Restaurace, Cestování, Zboží).
     
  3. Pokud vás některá nabídka zaujme, tak jí můžete jednoduše zakoupit kliknutím na tlačítko "Koupit", ale pozor, každá nabídka je časově omezená, proto s nákupem příliš dlouho neotálejte.
     
  4. Jakmile potvrdíte svojí objednávku a uhradíte požadovanou částku, obdržíte od nás na svůj e-mail voucher, který předložíte přímo u poskytovatele slevy (hotel, restaurace, salon, apod.) a na základě tohoto voucheru obdržíte zaplacenou službu nebo zboží.
     
  5. Voucher u nás můžete zaplatit buď online pomocí elektronického bankovnictví nebo platební karty, a nebo můžete využít standardní bankovní převodPři platbě online obdržíte voucher ihned po uhrazení částky (stále více oblíbená varianta), zatímco platba standardním bankovním převodem může trvat až 3 pracovní dny
     
  6. Každá nabídka obshuje specifické podmínky použití voucheru, proto doporučujeme si pečlivě tyto podmínky u každé akce přečíst, naleznete zde také informace o samotné délce platnosti voucheru (do kdy nejpozději musíte voucher využít).
     
  7. Pokud vás zaujala nabídka, která již skončila, v tom případě vám doporučujeme přihlásit se k odběru novinek na svůj e-mail a o všech nových nabídkách vás budeme každý den informovat, takže se o nich dozvíte jako první a žádná zajímavá sleva vám již neunikne.
     
  8. Zasílání nových nabídek na e-mail využívá v poslední době čím dál, tím více zákazníků, jelikož u většiny nabídek bývá maximální počet voucherů omezený a díky zasílaní "newsletterů", jak se těmto nabídkám zasílaných pomocí e-mailů také říká, budete informováni včas mezi prvními zákazníky a nikdo vás v nákupu nepředběhne.
     
  9. Nakupování na Slevopark.cz je naprosto bezpečné díky Garanci 100% spokojenosti
     
  10. Pokud nebudete se zakoupenou nabídkou spokojeni, stačí tento problém nahlásit přímo u poskytovatele slevy (v hotelu, restauraci, salonu, apod.) a my vám poté na základě uznané reklamace vrátíme část nebo celou zaplacenou částku zpět na váš účet.

     
Máte zájem u nás inzerovat? Získáte nové zákazníky bez rizika! Více informací
"