Jak to funguje
Jak Slevopark funguje?
-
Každý den pro vás zveřejňujeme nové nabídky až s 90% slevou.
-
V horním menu si můžete zvolit vaše město nebo si můžete zobrazit pouze ty nabídky, které vás skutečně zajímají, díky roztřídění nabídek do jednotlivých kategorií (Krása a Zdraví, Restaurace, Cestování, Zboží).
-
Pokud vás některá nabídka zaujme, tak jí můžete jednoduše zakoupit kliknutím na tlačítko "Koupit", ale pozor, každá nabídka je časově omezená, proto s nákupem příliš dlouho neotálejte.
-
Jakmile potvrdíte svojí objednávku a uhradíte požadovanou částku, obdržíte od nás na svůj e-mail voucher, který předložíte přímo u poskytovatele slevy (hotel, restaurace, salon, apod.) a na základě tohoto voucheru obdržíte zaplacenou službu nebo zboží.
-
Voucher u nás můžete zaplatit buď online pomocí elektronického bankovnictví nebo platební karty, a nebo můžete využít standardní bankovní převod. Při platbě online obdržíte voucher ihned po uhrazení částky (stále více oblíbená varianta), zatímco platba standardním bankovním převodem může trvat až 3 pracovní dny
-
Každá nabídka obshuje specifické podmínky použití voucheru, proto doporučujeme si pečlivě tyto podmínky u každé akce přečíst, naleznete zde také informace o samotné délce platnosti voucheru (do kdy nejpozději musíte voucher využít).
-
Pokud vás zaujala nabídka, která již skončila, v tom případě vám doporučujeme přihlásit se k odběru novinek na svůj e-mail a o všech nových nabídkách vás budeme každý den informovat, takže se o nich dozvíte jako první a žádná zajímavá sleva vám již neunikne.
-
Zasílání nových nabídek na e-mail využívá v poslední době čím dál, tím více zákazníků, jelikož u většiny nabídek bývá maximální počet voucherů omezený a díky zasílaní "newsletterů", jak se těmto nabídkám zasílaných pomocí e-mailů také říká, budete informováni včas mezi prvními zákazníky a nikdo vás v nákupu nepředběhne.
-
Nakupování na Slevopark.cz je naprosto bezpečné díky Garanci 100% spokojenosti.
-
Pokud nebudete se zakoupenou nabídkou spokojeni, stačí tento problém nahlásit přímo u poskytovatele slevy (v hotelu, restauraci, salonu, apod.) a my vám poté na základě uznané reklamace vrátíme část nebo celou zaplacenou částku zpět na váš účet.